niedziela, 28 grudnia 2014

Liebster Blog Award

Witam! Jak widać dostałam jeszcze jeden prezent na święta :) Zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Nominacje zawdzięczam Azi z bloga http://evansuszm.blogspot.com oraz Tigrarii z bloga http://tigralilkajames.blogspot.com :)

Moje odpowiedzi (Azi):
Twój ulubiony film? 
Nie mam pojęcia :c To tak jak wybierać swoje ulubione dziecko. Ale kocham Charlie i ekranizacje książek (IŚ, HP...)
Fantastyka vs. Literatura obyczajowa 
I to i to, zależy od tytułu :)
Najbardziej znienawidzona lektura?
Eee :D Akademia Pana Kleksa, albo Ten obcy XD
Prezent, który dostałaś na święta?
Cztery książki (3 części Czasu Honoru i Love, Rosie), płyta Eda Sheeran'a, a i czekam na moro :P Rozpędziłam się :D
Gdybyś zrobiła sobie tatuaż, zmywalny lub nie, jakby wyglądał?
Na pewno byłby na prawym ramieniu, ale nie wiem jeszcze co.
Ulubiony kolor? 
Fioletowy :)
Ulubiony cytat? 
"Nie widziałam cię już od miesiąca
I nic. Jestem może bledsza,
trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca,
lecz widać można żyć bez powietrza!"...
-Maria Pawlikowska- Jasnorzewska "Miłość" (fragment). Może nie jest to taki dokładny cytat, ale co tam :)
Czy jesteś bałaganiarą?  
Ooo taaak! :D
Podobają Ci się płyty winylowe?  
Tak :)
Twój sposób na nudę?  
Najlepszy, to długa rozmowa z kimś :)
Oglądałaś lub oglądasz nadal Disney Chanel itp.? 
Oczywiście, że oglądałam :D

Moje odpowiedzi (Tigraria):
Dlaczego właśnie ten temat bloga? 
Lata Lily i Huncwotów w Hogwarcie są idealne do opisywania pierwszych miłości, przyjaźni, zdrad itp. A uwielbiam o tym pisać :)
Jak zaczęła się twoja przygoda z tym o czym piszesz? 
Zaczęła się chyba wtedy, kiedy przeczytałam Więźnia Azkabanu.
Czy lubisz anime? Jeśli tak, to jakie jest twoim ulubionym? 
Nigdy nie miałam styczności z anime.
Ulubione słodycze? 
Nie jem słodyczy :P
Jaki sport lubisz najbardziej? 
Lubię jeździć na rowerze i łyżwach :)
Jakie jest twoje największe marzenie? 
Dużo ich :)
Jakie masz hobby? 
Pisanie ;)
Lubisz czytać? Jeśli tak to jaki gatunek? Jaka jest twoja ulubiona książka? 
Lubię, gatunku ulubionego nie mam :) A moje najukochańsze książki to IŚ, HP, Love, Rosie, Charlie, GNW.
Jaką nadnaturalną umiejętność chciałbyś/chciałabyś mieć najbardziej?
Chciałabym tak ogólnie umieć czarować, jak Hermiona :D
Oglądasz seriale czy filmy? Jakie są twoje ulubione? 
Oglądam bardzo dużo tego i tego :) Trudno wymieniać.
Co chciałbyś w sobie zmienić, a co uważasz za swoje zalety? 
Wydaję mi się, że jestem za bardzo nieśmiała. Zalety? Myślę, że jestem miła :D

 Moje pytania:
1. Skąd pomysł na fabułę bloga?
2. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
3. Oglądasz jakieś seriale? Jak tak, to jakie?
4. Jakich zespołów/wykonawców słuchasz?
5. Ulubiony parring?
6. Ulubiony bohater twojego bloga?
7. Ulubione zaklęcie z Harrego?
8. Ulubiony cytat?
9. Masz jakiegoś zwierzaka? Jak tak, to jakiego?
10. Film w kinie, czy w domu?
11. Twoje największe marzenie?

Nominuje:
1. Asia A&J
2. Lilka
3. Convaile
4. Potterove love
5. Anaisse & Agfa
6. Abigail
7. Paulina J
8. Meridiane Falori
9. Madzia600
10. Panna Nikt
11. Chloe Ann Wolf

Pozdrawiam, Anna M. Waldorf







1 komentarz:

  1. Ojeju,
    Bardzo dziękuję za nominację. Dziwię się że ktokolwiek jednak pamięta o moich wypocinach i tej Lily z mojej opowieści :D
    ~ Laura "Lily"

    OdpowiedzUsuń